Kinderen en Baby's

Kinderen

IMG9841 bew 2 web

Wanneer je zoon of dochter klachten heeft zoals pijn, spanningsklachten of vage klachten, dan kan behandeling bij Praktijk Beisan een goed idee zijn. Bowen therapie en Emmett therapie zijn zeer geschikt voor kinderen van alle leeftijden. Ze kunnen behandeld worden voor heel diverse klachten met goede resultaten.
De therapie werkt meestal snel bij kinderen, omdat ze vaak goed in contact zijn met hun lichaam. De kindvriendelijke behandeling is zacht, mild en veilig voor kinderen. De tijdsduur van de behandeling is bij kinderen vaak relatief kort, omdat zij sneller reageren.

Als ouder kun je aanwezig zijn bij de behandeling.
Eventueel is het mogelijk dat zowel kind als ouder worden behandeld. Dit kan voor beide positief uitwerken.

Resultaten kunnen zijn:
- pijnverlichting
- meer gezondheid en tevredenheid
- meer onspanning en rust
- een sterkere concentratie
- vooruitgang in gedrag en motorische vaardigheden

Bowen en Emmett therapie helpt of verlicht bij:

- Ademhalingsproblemen
- Astma
- Buikpijn
- Nek- en schouderklachten
- Bedplassen
- Groeipijnen
- Sinusitis
- Allergie
- Hoofdpijn
- Vage klachten
- Spanningsklachten
- Onrustig gevoel of gedrag
- Angst
- Hyperactiviteit
- Concentratieproblemen
- Slaapproblemen

Baby’s

Als je baby onrustig is of veel huilt, kan behandeling met Baby Bowen en Emmett therapie uitkomst bieden. Als je baby last heeft van darmkrampjes, problemen met ontlasten, overstrekken, veel spugen, een voorkeurshouding, slecht slapen of ander ongemak, geeft één behandeling vaak al verlichting. Een paar korte behandelingen zijn meestal voldoende om de klachten te laten verdwijnen.

Baby Bowen en Emmett is voor baby’s bij uitstek geschikt. De benadering is hier bijzonder licht en zacht. Je baby kan worden behandeld, terwijl hij/zij op een veilige zachte ondergrond ligt of terwijl jij als moeder je baby op de arm draagt of op schoot hebt.

Baby Bowen en Emmett therapie helpt of verlicht bij:

- Darmkrampjes
- Problemen met ontlasten