Baby's en Kinderen

Baby’s

Als je baby onrustig is of veel huilt, kunnen Bowen en Emmett therapie uitkomst bieden. Als je baby last heeft van darmkrampjes, problemen met ontlasten, overstrekken, veel spugen, een voorkeurshouding, slecht slapen of ander ongemak, geeft één behandeling vaak al verlichting. Een paar korte behandelingen zijn meestal voldoende om de klachten te laten verdwijnen.

Voor baby’s is deze therapie zeer geschikt. De benadering is hier bijzonder licht en zacht. De baby kan worden behandeld terwijl hij/zij op een veilige zachte ondergrond ligt of terwijl de moeder de baby op de arm draagt of op schoot heeft.

Bowen therapie helpt of verlicht bij:

- Darmkrampjes
- Problemen met ontlasten
- Overstrekken
- Veel spugen
- Veel huilen
- Voorkeurshouding
- Onrust

Kinderen

IMG9841 bew 2 web

Bowen therapie en eveneens Emmett werkt meestal snel bij kinderen. Omdat de behandeling hier zacht en mild is, is het veilig voor kinderen van alle leeftijden. Ze kunnen behandeld worden voor heel diverse klachten met goede resultaten. Als ouder kun je aanwezig zijn bij de behandeling. De therapie heeft dan een positieve uitwerking naar zowel het kind als de ouder.

De therapie kan hulp en verlichting of herstel bieden aan kinderen bij klachten zoals: astma, buikpijn, nek- en schouderklachten, bedplassen, groeipijnen, sinusitis, allergie, hoofdpijn, vage klachten, spanningsklachten, onrustig gevoel of gedrag, angst, concentratieproblemen, slaapproblemen.

Resultaten kunnen zijn:
- meer gezondheid en tevredenheid
- vooruitgang in motorische vaardigheden en gedrag
- een sterkere concentratie

Bowen therapie helpt of verlicht bij:

- Ademhalingsproblemen
- Astma